Raziskovanje bralnih navad in bralne kulture slovenskih knjižničarjev: metodološka izhodišča

Prenesi PDF

Prispevek opisuje metodologijo raziskave bralnih navad in bralne kulture strokovnih in vodstvenih delavcev v slovenskih knjižnicah, ki je sicer del širše raziskave v projektu Bralni vzori: bralne navade strokovnih delavcev v vrtcih, šolah in fakultetah ter splošnih knjižnicah. Gre torej za proučevanje vseh strokovnjakov, ki so vključeni in imajo vpliv na bralno pismenost in bralno kulturo, ter študentov za te poklice. Raziskava uporablja mešano metodologijo: anketo in fokusno skupino. Ker raziskava še poteka, so v tem prispevku opisani predvsem metodologija prvega dela, ankete (instrumenta, vzorčenje) in nekateri izzivi ob tem, zlasti vezani na neobstoječe podatke o populaciji slovenskih knjižničarjev in vodstev knjižnic, ter osnovne ugotovitve. Metoda fokusne skupine je še v pripravi in so zato podana le njena osnovna izhodišča.

Ključne besedehttps://doi.org/10.3359/oz2530004

Sorodne objave